.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرائتی جدید از کار شورایی در بابل ؛
صف آرائی اعضای شورای بابل برای استیضاح شهردار!
شمال نیوز : این عضو شورا با اشاره به اینکه به هیچ عنوان زمینه استیضاح شهردار بابل وجود ندارد و بیشتر اعضای شورای شهر مخالف استیضاح هستند، اضافه کرد: در فضای کنونی که جامعه با رکود اقتصادی مواجه است نباید با تنش‌های اجتماعی زمینه خدمت به مردم را از شهردار بابل بگیریم بلکه باید با فضای همدلی، مودت و دوستی فضا را به سمت خدمت سوق دهیم.....

شمال نیوز : رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه زمینه استیضاح شهردار بابل وجود ندارد، گفت: بیشتر اعضای شورا مخالف استیضاح هستند.

به گزارش شمال نیوز ، رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر بابل مرتضی کاردگر اظهار کرد: اصولاً بحث خدمت و خدمت‌رسانی زمانی معنا پیدا می‌کند که یک مجموعه همدل و همسو باشند.

وی افزود: باید فضای مناسبی برای برنامه‌ریزی اصولی در شهرداری بابل وجود داشته باشد تا با توجه به نیازهای شهری، برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی معنا یابد و در غیر این صورت تنش‌های اجتماعی سبب ناهماهنگی‌های غیرمتعارف در بدنه شهرداری و شورا می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر بابل با انتقاد از اینکه از پنج ماه گذشته سایه شوم استیضاح را به‌منظور بهره‌برداری سیاسی آنقدر گسترده جلوه دادند که تمام مسائل خدمات‌رسانی شهرداری را تحت‌الشعاع قرار داده است، تصریح کرد: موضوع استیضاح حق شورا است و اگر همه اعضای شورا به نتیجه برسند باید استیضاح انجام شود اما این موضوع در مورد شهردار بابل صدق نمی‌کند.

این مسؤول بیان کرد: شهردار بابل با نگاه مثبت و با تمام توان و قدرت براساس سیاست‌گذاری بودجه‌ای خدمت می‌کند، شهرداری یک مجموعه خدمات‌رسان است و در این زمینه شایسته نیست کم‌کاری برخی از واحدهای شهرداری را که از گذشته نیز با آن مواجه بودیم به حساب شهردار بگذاریم بلکه این بدنه فلج از گذشته مشکل‌ساز بوده است.

کاردگر با اشاره به اینکه به هیچ عنوان زمینه استیضاح شهردار بابل وجود ندارد و بیشتر اعضای شورای شهر مخالف استیضاح هستند، اضافه کرد: در فضای کنونی که جامعه با رکود اقتصادی مواجه است نباید با تنش‌های اجتماعی زمینه خدمت به مردم را از شهردار بابل بگیریم بلکه باید با فضای همدلی، مودت و دوستی فضا را به سمت خدمت سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید سخنان بزرگان این شهر را برای مودت و همدلی مد نظر قرار دهند، ادامه داد: رکود درآمد اقتصادی از سه سال قبل در فضای شهرداری بابل حاکم بوده و کار خاصی از سه سال قبل از سوی شهرداری بابل انجام نشده است و مختص یک سال گذشته و دوران فعالیت حسین بیژنی نیست.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر بابل با دعوت از اعضای شورای شهر به وحدت و همدلی بیان کرد: به اعضای شورای شهر توصیه می‌کنم به‌جای ایجاد تنش و درگیری بی‌حاصل مسیر را به‌سوی انجام وظایف ذاتی خود سوق دهند و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود شهری از جمله امام جمعه بابل، استاندار مازندران، فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در زمینه خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند.

شهردار بابل استیضاح می‌شود/اعضای شورای شهر قانع نشدند

مرمر فیروزپور با بیان اینکه عدم تحقق بودجه سبب شد تا شهردار بابل پاسخگوی سؤوالات اعضای شورای اسلامی این شهرستان شود، اظهار کرد: در ابتدای آبان‌ماه امسال اعضای شورای اسلامی شهر سؤالاتی را از شهردار این شهر مطرح کردند و شهردار موظف بود به‌مدت 10 روز پس از طرح سؤال پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه شهردار بابل بعد از 58 روز به سؤالات اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ نداد، افزود: حسین بیژنی شهردار بابل به‌دلیل پاسخگو نبودن به صحن علنی شورای اسلامی شهر دعوت شد و به 5 تا 6 سؤال مطرح‌شده اعضای شورای شهر پاسخ داد، بعد از رأی‌گیری از 13 عضو، 7 عضو شورای اسلامی این شهر از پاسخ پرسش‌های مطرح‌شده قانع نشدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل اضافه کرد: طبق قانون یک سوم اعضا در مرحله بعد می‌توانند درخواست استیضاح از شهردار را داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه بنا به دلایلی مانند درگذشت آیت‌الله رفسنجانی و ... طرح استیضاح از شهردار بابل مسکوت ماند، گفت: همچنان استیضاح شهردار بابل به قوت خود باقی است.

فیروزپور با تأکید براینکه این حق برای همکاران اعضای شورای اسلامی شهر بابل محفوظ است که مرحله استیضاح شهردار را بگذرانند، ادامه داد: سؤالاتی که از شهردار بابل پرسیده شد درباره عملکرد و عدم تحقق بودجه این شهرستان بود که بعد از 10 ماه مصوب، تاکنون محقق نشد.

وی با بیان اینکه شهردار بابل در ابتدای کار دفاعیه‌ای برای شهردار شدن خود داشت و قول‌هایی را برای توسعه این شهر به اعضای شورا داده بود اما هیچکدام اجرایی نشد، تصریح کرد: برای ادعاهای بیژنی به‌عنوان انتخاب شدن شهردار بابل مستنداتی در دست است که قابل انکار نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل مهم‌ترین چالش در شهرداری این شهرستان را نبود مدیریت در درآمد مناسب و موفق نبودن در تحقق بودجه سالانه دانست و گفت: یک‌سال از عمر شهردار شدن بیژنی در بابل می‌گذرد اما هیچ‌گونه فعالیت عمرانی در این شهرستان صورت نگرفت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تمام بحث‌های شورای اسلامی شهر بابل نوع خدمات نابه‌جا و بدون اولویت شهرداری این شهر است.

فیروزپور با تأکید بر اینکه شهرداران مکلف به اجرای قانون شهرداری‌ها و مصوبات قانونی شورای اسلامی شهر هستند، اضافه کرد: خدماتی که از سوی شهرداری باید به شهروندان داده شود در بابل دیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: ابتدای سال جاری بودجه پیشنهادی شهرداری بابل بالغ بر 185 میلیارد تومان و علاوه بر آن 50 میلیارد تومان به‌عنوان سرمایه‌گذاری از سوی شورای شهر مصوب شد، این در حالی است که بعد از 10 ماه حدود 50 میلیارد تومان آن محقق شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه محقق نشدن بودجه شهرداری این شهر را مدیریت نادرست در شهرداری می‌دانیم، گفت: از ابتدای سال کار عمرانی هزینه‌دار در بابل انجام نشده است.

این مسؤول بیان کرد: تنها پروژه عمرانی بابل از باغ فردوس تا میدان اوقاف بوده است که باید چهار ماهه به پایان می‌رسید، پنج ماه است که پیشرفت چشم‌گیری نداشت و در حال حاضر دو ماه دیگر تا بهره‌برداری از این طرح درون شهری مانده است.

فیروزپور در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: حق استیضاح شهردار بابل برای اعضای شورای شهر این شهرستان محفوظ است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابراهيميان 27 دي 1395
ما مردمان ديار بهارنارنج حمايت كامل و قاطع خودمون رو از شهردار فعال و پرتلاش شهرمون داريم
اعضاي شوراي شهر مطمئن باشيد دوره بعدي هرگز رأي نخواهيد آورد
ما پشتت هستيم اي سردار سازندگي بارفروش كبير بابل بزرگ
فرمانده 27 دي 1395
احسنت به اعضای باغیرت وباشرف شورا.
خداراشکر که بالاخره ماازاعضای شورایک حرکت درست دیدیم.
پاسخ ها به این نظر
محمدی 28 دي 1395
نظارت حق شوراست اما چرا همکاری نمی کنند . بابل در سایه همکاری شهر مدرن می شود
نا شناس 27 دي 1395
آقای بیژنی بودجه شهرداری را کمتر از یک پنجم کردی.
ضعیف ترین شهردار ادوار بابل
پاسخ ها به این نظر
شهروند بابلی 28 دي 1395
با اوضاع رکودی که در بازار ساخت و ساز هست مشکل درآمدی برای تمام سازمانهای شهری وجود دارد. شهرداری ساری را ببینید بدهی اش به 1000 میلیارد رسیده . شهردار بابل با تمام توان تا 2 نصف شب در شهر مشغول رصد کردن کمبودها و نیازهاست ....
شهروند 28 دي 1395
7 عضو مخالف شما نمایندگان مردم در شورا هستید
دو دو تا چهار تا نکنید
اگر واقعا احساس میکنید کار شما بر اساس رسالتتون به منظور خدمت به شهروندان و مبتنی بر رضایت خداست ، پس نگران نباشید ، با ادله و مستند طرح استیضاح رو مطرح کنید و پاش وایستید . مردم همه جی رو میبینند خصوصا اقدامات شو گونه شهردار و فعالیتهایی که اسم خدمت رو اونها گذاشتن باعث خجالته
اون اعضای شورا موافق مردم از ارتباط پیمانکارا با شما و شهردار مطلع اند
مانند قضیه فامیل عضو موافق استیضاح و آسفاتهایی که مردم رو اسیر کرده
یا اقوامشون مشغول کار هستند نگران اخراج هستند
چرب و شیرین دنیا ..............
خدا رو گم نکنید فقط
والسلام
نا شناس 28 دي 1395
هرچه سریعتر کلکش رو بکنید
1 نظر 28 دي 1395
یه زمانی بابل در بحث عمران و آبادانی حرف های زیادی واسه گفتن داشت. از ساری خیلی جلوتر بود... اما الان برعکس شده در ساری هر روز خبر از یک طرح و پروژه جدید هست و بابل مسکوت مانده ...
مهدی زاده 28 دي 1395
باسلام.متاسفانه اعضای محترم شورای شهر بابل باتوجه به در پیش بودن انتخابات رویه کار رو برعکس انجام میدهند. اولا مشکلات ما شهردار نیست بنده دفاع جانانه از شهردار بیژنی مینمایم.چون اعضای محترم شورا به جز چند نفر افراد متخصص درزمینه شهری،حمل ونقل،و......نیستند.چون ترافیک شهری که معضل شهر بابل بوده گره کوری بوده که از چندین سال ادامه داشته.عزیزان شورا بجای حمایت از شهرداری به مسایل حاشیه ای میپردازند.ریاست محترم شورا که الان سکان دارشهر هستند متوجه حاشیه های دور بر خود نیستند.مگر شهردار سابق شهر چند سالی که سکان دار شهر بوده چند تا کار انجام داده..اینجانب بیژنی را فردی بسیار لایق وکاربلد میدانم.اگر
گرجی 28 دي 1395
اعضای محترم شورا به انتخابات نزدیک هستید سیاسی کاری نکنید که آینده ای برای شما ندارد
محمدی 28 دي 1395
سلام بعید میدانم شمال نیوز این مطلب را منتشر کند اما باید گفت که شهربزرگی چون بابل شهردار بزرگی میخواهد خسته شدیم بس وعده های آنچنانی شنیدیم . آقای شهردار نگاهیبه شهرکها در بابل بندازید داشتن پیاده رو و آسفالت جزحقوق اولیه شهروندی است اما متاسفانه اهالی شهرک ساحلی از این کمترین حقوق هم محروم هستند . با کمی تاریک شدن هوا رفت و آمد برای اهالی سخت می شود بخاطر وجود سگهای ولگرد، لطفاً بجای هیاهو و کارهای نمایشی و تبلیغاتی بیشتر به فکر کارکردن در جاهایی باشید که کمتر در دید عموم هستند نه جاهایی که جنبه تبلیغاتی دارد .
حسینی 28 دي 1395
این شهردار اقل باج دهی و باج خواهی نیست !ضمن اینکه از ظاهر شهر پیداست که اقای بیژنی مشغول خدمت رسانی به مردم هست. شورای شهر بابل باید توجه کنند که با این جو سازی ها فقط اعتبار خود را پیش مردم از دست می دهند !
بهروز 28 دي 1395
با سلام ادب واقعا شورا شهر بابل یا ضعیف عمل میکنه یا هنوز وارد به کار نیستن بابا توبابل یک شهرداری میخاد مثل عبوری توساری یا خیلی بزرگ مثل قالیفاف که متاسفانه مدیریت ضعیف باعث شده بابل واقعا تومحلاتش بگردی جز چاله چوله چیزی نمیبینی خانم فیروزپور بجای حرف زدن عمل بکنین ملت گوششون پر شده ازحرف من حاضرم مناظره بکنم با شما فقط نمونه کوچیک بگم سمت جاده کیاکلا روبروی تالار کریم پور داخل خیابون بشین فلاکت رو نگاه بکنین شما فقط پشت میز نشتین فقط حرف میزنین من حاضرم فقط یکهفته مدیریت شهر بمن بسپارین تا بگم کار کردن یعنی چی فقط حرف کاری نمیکنه مردم شهر بابل لایق بهترینها هستند شما هم حرف نزنین همین یاچوب لای چرخ کسی نزارین شمال نیوز مردونه بزار مردم حرف منو بخونن یاعلی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.